همه چیز درباره‌ی نقش جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر

فیلم «لیگ عدالت نسخه‌ی زاک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) به زودی راهی HBO مکس می‌شود. جرد لتو سرانجام نقش جوکر را در این فیلم بر عهده گرفته است. ما قصد داریم آنچه را که تا کنون درباره‌ی این کاراکتر مشخص شده است اینجا بررسی ‌کنیم.

از زمان ظهور رسانه‌های اجتماعی، تلاش و فعالیت‌های طرفداران برای فشار آوردن به استودیوها به منظور ساخت یا حفظ برخی از پروژه‌ها، اتفاقی است که مدام در حال رخ دادن است. هرچند در اکثر قریب به اتفاق موارد، خواسته‌ها نادیده گرفته می‌شوند. بیشتر فیلم‌های سریالی لغو شدند، فصل‌های جدیدی ندارند و اکثر فیلم‌های دسته‌بندی شده به درستی اکران نمی‌شوند. با این حال، حماسه‌ی نسخه‌ی اسنایدر ثابت می‌کند که چرا کمپین‌های هواداری هنوز ارزش جدی گرفته شدن دارند.

پس از سال‌ها درخواست‌های ملتمسانه! از جانب زک اسنایدر و DCEU، نسخه‌ی اسنایدر در حال تکمیل است و در سال جاری از HBO مکس پخش خواهد شد. « اسنایدر کات را آزاد کنید!» تبدیل به فریادی برای میلیون‌ها نفر، از جمله چندی از اعضای بازیگران لیگ عدالت، و به طور کلی خانواده‌ی فیلم‌های DC شد. به زودی، نسخه‌ی جدید این تیم عجیب DC به نام لیگ عدالت زک اسنایدر امیدوار است که همه‌ی مشکلاتی را که طرفداران با نسخه‌ی نمایشی به کارگردانی جاس ودون داشته‌اند اصلاح کند و دیدگاه اصلی اسنایدر را برای طرفداران ارائه دهد.

یکی از شخصیت‌هایی که می‌توان گفت اکثر افراد انتظار حضورش را در اسنایدر کات نداشتند، جوکر بود که در نسخه‌ی نمایشی ظاهر نشد و در فیلمبرداری قبلی اسنایدر شرکت نکرده بود. با این وجود، علی‌رغم اینکه او جزو برنامه‌ی اصلی کارگردان نبود، اسنایدر تصمیم گرفت او را به این ترکیب اضافه کند.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب شانرا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام شانرا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت شایان رهنورد آریا (فروشگاه آنلاین شانرا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.