رزیدنت اویل چند نفره‌ی آنلاین به نام Re-Verse معرفی شد

سازنده‌های سری بازی رزیدنت اویل نسخه‌ی کوچک جدیدی از این بازی معرفی کرده‌اند. این بازی Resident Evil Re:Verse نام دارد و نقش بخش آنلاین بازی رزیدنت اویل ۸ را ایفا می‌کند. تمام خریداران بازی رزیدنت اویل ۸ می‌توانند به رایگان به این بازی دست پیدا کنند. بازی Resident Evil Re:Verse یک نسخه‌ی آزمایشی محدود هم دارد که به زودی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

شرکت کپکام رویدادی برای بازی رزیدنت اویل ۸ برگزار کرده و در این رویداد شاهد اعلام اطلاعات فراوانی از این بازی بودیم. یکی از بخش‌های این رویداد که برخلاف دیگر قسمت‌ها نه‌تنها چنگی به دل نمی‌زد، بلکه حسابی داد و هوار طرفداران را در آورد معرفی بازی Re:Verse بود. بازی Re:Verse یک دث‌مچ ساده‌ی آنلاین است که به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی سری بازی‌های رزیدنت اویل ساخته شده و شخصیت‌ها و محیط‌های سری بازی‌های رزیدنت اویل را در خود دارد.

چیزی شبیه به Re:Verse را پیش از این، هنگام عرضه‌ی بازسازی بازی رزیدنت اویل ۳ دیدیم که شرکت کپکام یک بازی همکاری آنلاین را همراه با بازی اصلی منتشر کرد و به شکل رایگان در دسترس تمام خریداران قرار داد. این بازی کوچک نیز در حقیقت بخش آنلاین رزیدنت اویل ۸ است. به دلیل این که حس و حال این بخش آنلاین فاصله‌ی بسیار زیادی با بازی اصلی دارد سازندگان تصمیم گرفتند که آن را به عنوان یک بازی جدا عرضه کنند. البته چون بازی Re:Verse در حد و اندازه‌ی یک بازی کامل نیست تیم کپکام تصمیم گرفته‌اند تا آن را به شکل رایگان به تمام خریداران رزیدنت اویل ۸ هدیه کنند.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب شانرا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام شانرا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت شایان رهنورد آریا (فروشگاه آنلاین شانرا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.